2010. április 6., kedd

Született tehetség


Első díj amit kaptam. Igaz nem blogozok rég óta, és szerintem nem is vagyok született tehetség, azért köszönöm szépen Szannalinának :)

Szóval akkor a kérdések:

Becenév:
Maci, Cicus

Lakhely:
Pillanatnyilag Németország, Lingen, egyébként erdélyi vagyok, marosszentgyörgyi

Magasság:
154 cm

Névnap:
április 27

Foglalkozás:
Informatikát végeztem, de ékszerész szeretnék lenni :), ékszereim

Testvérek:
Egy húgom van.

Anyanyelv:
Magyar

Beszélt nyelvek:
Román, angol, német, egy kis francia

Gyűjtemény:
Vavyan Fable könyvek, az összes  :)

Cipőméret:
36-37

Iskola:
Matek-fizika líceum, informatika egyetem

Kedvenc tantárgyak:
Matematika, angol, pszichológia

Hobby:
Ékszer készítés

Zsebpénz:
Hát azt hiszem, hogy lánykoromban több volt, mint most

Kívánság:
Aladdin csodalámpája

Álom:
Egy kis kertes ház virágokkal és hintával

Szerencseszám:
nem hiszek benne

Szeretne találkozni:
Vavyan Fable

Háziállatok:
Tengeri malac otthon

Továbbadnám a díjat Annának, Garffykának, Áginak, Lillának, Mohának.

4 megjegyzés:

sedith írta...

Nincs gyűjteményed?:O Hát az ékszereid? No meg a Fable-könyvek!!!;);):D:D

Sz. Zita írta...

:) az ékszer inkább hobby, de tényleg, a Fable könyvek. Nem olyasmire gondoltam, nekem a gyűjtemény bélyeg vagy szalvéta, ilyesmi :D De igazad van, kijavítom

Anna írta...

Hát, hát... Pedig elolvastam... És még a meggyes sütidet is elnétem, hogy ilyen "Reszelt túróst" mi is rengeteget sütöttünk, csak meggy nélkül. Ki kell próbáljam így is!
Köszi a díjat... Puszi.

Sz. Zita írta...

:)
Nagyon szívesen, Anna.
Puszi