2010. augusztus 9., hétfő

Csokitorta



Ez az első fondantos tortám, próbából készült, mivel nemsokára jön a szülinapom, aztán a Barnikáé és az Istié is, egy hónap alatt mind a három lejár. Így arra gondoltam, hogy gyakorolok egy kicsit, mert nem vagyok valami nagy tortakészítő. S ha már fondant, akkor Kiskukta. Tőle van a csokitorta receptje is, ide be sem írom, nála részletesen megtaláljátok. Nagyon fincsi torta lett belőle, de azért kínlódtam vele egy kicsit így elsőre. Főleg a fondantos résszel, mert kakaósat csináltam, és az jobban töredezik, nem tudtam nyújtani rendesen. De a végeredmény egész jó lett. Más kinyomó híján cicás lett, nekem tetszik, a család meg eszi, úgyhogy nekik is ízlik.




4 megjegyzés:

Kiskukta írta...

Nagyon szép lett! Nekem különösen tetszik a macsekos díszítés, főleg, hogy olyan sok fajta van! Annak meg külön örülök, hogy sikered volt vele!

szannalina írta...

Hű-ha, de gyönyörű torta!
Csak így tovább!
szívesen megkostolnám!

Sz. Zita írta...

Köszönöm szépen, tényleg jól sikerült, én is meglepődtem. és nagyon finom is.
A fiam szülinapjára szeretnék majd valami különlegeset, mint pl. egy Villám McQueen torta, de azt sem tudom, hogyan fogjak hozzá.
Kiskukta, ha nem kakaós a fondant, nem töredezik annyira?

Kiskukta írta...

Jól gondolod, kakaó nélkül rugalmasabb!