2011. április 28., csütörtök

Mogyorós Brownie

Sokat nézegettem a netten a recepteket, mert rám jött (reggel hatkor), hogy én most Brownie-t akarok sütni. Persze mogyorósat, mert őrölt mogyoró volt itthon, a diót meg amúgy sem szeretem sütiben, csak magára és fagyiban. Így megalkottam a saját verziómat, egyszerű, és finom is lett. Mire a banda felkelt, már ki is hűlt a süti.


Hozzávalók:
  • 200 g vaj
  • 200 g étcsoki (tejcsoki)
  • 3 tojás
  • 200 g cukor
  • pici só
  • 120 g liszt
  • 200 g őrölt mogyoró
  • fél kiskanál sütőpor
A vajat és az étcsokit egy tálban megolvasztjuk. A három tojást habosra kavarjuk a cukorral, hozzátesszük a csokis vajat. A lisztet elkavarjuk a sütőporral, mogyoróval és a sóval, és a masszához öntjük. 26 cm-es kerek formában sütöttem, 180 fokon 25 percet. Apró kockákra vágtam, és tejszínhabbal tálaltam.


Nincsenek megjegyzések: