2011. április 30., szombat

Sült csirkecomb körettel, szósszal



Hát ez nagyon finom volt. Csak úgy találomra jött, mert húslevest főztem, ilyet, de most csak csirkecombból,


és nem akartam a szokásos sóbafőttet mellé elkészíteni, hanem picit variáltam. Persze krumplipüré mindenképpen kellett, anélkül az enyémek nem tudják a finom ebédet elképzelni. Viszont a főtt húst pici olajon pirosra pirítottam, és abban az olajban, amiből a húst kiszedtem, szószt készítettem. Zöldhagymát apróztam fel, 2-3 darabot, ezt megpirítottam a maradék olajban, apróra vágott gyömbért adtam hozzá, egy 4-5 cm-s darabot, ettől jó pikáns lett az íze. Kis lisztet szórtam rá, sóztam, borsóztam, majd felöntöttem 2 dl tejszínnel. Ezzel öntöttem le a húst, és a krumplipüré mellé kis levesben főtt zöldséget is vágtam. Nagyon finom lett a szósz, jól ment a hússal és a zöldséggel.


Nincsenek megjegyzések: