2011. április 8., péntek

Tejleves

Ti ettetek már ilyet? Én nem igazán. Most próbáltam először, miután láttam, hogy hogyan készítik. Hát érdekes az íze. Mivel rizzsel készítettem, kicsit olyan, mint a híg tejberizs. De lehet tésztával is készíteni, ki hogy szereti. Nálunk a család nem igazán rajongott érte (ezt abból következettem le, hogy meg sem akarták kóstolni :), így nem hiszem, hogy lesz repeta. De azért ide felteszem, hátha valakinek tetszik. Én egyszerűen készítettem, de láttam már a netten hagymás változatot is, az viszont csak sós volt.


Hozzávalók:
  • 1,5 l tej
  • 3 kanál cukor
  • fél kiskanál só
  • 2 jó marék rizs
  • fahéj
A tejet felfőzzük, majd megfőzzük benne a rizst.  Sózzuk, cukrozzuk, fahéjat szórunk a tetejére.
Láttam olyan receptet is, ahol liszttel besürítik ezt a levest, de nekem most nem kellett, elég sűrű lett így is. Nekem ízlett :)

2 megjegyzés:

sedith írta...

Tésztával nálunk tejbelaska. És mindenki imádja, szoktam is mostanában többször készíteni!:)

GYere aztén, ha hazajöttek a vendégek! (Ma tudtam meg, hogy hol vannak!:D)

sedith írta...

Hahóóóóóó, hát mi van veled? Már nagyon gyanús, hogy sehol semmi életjel felőletek!!!!