2010. április 17., szombat

Nutellás csokitorta


Szerdán nagyon megkívántam a csokitortát. Nem tudom miért, nem igazán szokott ennyire rám jönni valami. Szóval benéztem mindenkihez, egy kis tortaötletért, persze az itthon levőkhöz is kellett igazítani a receptet. Végül Chef Viki nutellás csokitortájára esett a választás, a receptet nem írom be, nála megtaláljátok. Annyit változtattam, mivel nem volt étcsokoládém itthon, hogy a tetejét megkentem nutellával és pirított mandulaforgáccsal szórtam meg. Nagyon fincsi lett, még sokszor fogom sütni.

Itt a megsült, finoman illatozó, hűlő torta.

Itt már megkentem a nutellával és megszórtam a mandulaforgáccsal.

3 megjegyzés:

Anna írta...

De jól néz ki! Jön hogy beleharapjak! De nemcsak ebbe az édességbe hanem a finom kenyérbe is!
Én is sütöttem kenyeret a héten, meg olajos kiflit, fonot kalácsot, napraforgókenyeret... csak nincs gépem, így a blogra nem kerül fel semmi belőle. A lényeg az, hogy mi jóllaktunk.

sedith írta...

Szép a tortád és elhiszem, hoyg finom volt! És bár a csokis sütik, dolgok általában nem igazán hoznak lázba, azért egy finom szelet torta néha jólesik!:)
ÉS a kenyered is gyönyörű. Az etse én is sütöttem, a csajok épp az ekőbb rágcsálták zsírral megkenve és retekcsírával megszórva.:)

Hár csak azért írtam a külön gasztroblogot, mert kicsit "érdekes" kalandjai vannak a Sziszik családnak. :D:D:D Így szétválasztanád a családi és a főzős dolgokat!

Sz. Zita írta...

Köszönöm szépen nektek, tényleg nagyon finom volt.

Anna, vegyél hamar gépet, mi is kíváncsiak vagyunk az általad főzött finomságokra. Apropó, a "született tehetséget" megnézted.... a legutolsó sorokat??? :)

Edith tudom, hogy sok minden nem történt mostanában, és egy kicsit sokat sütöttem-főztem, de egy harmadik blogba már nem tudnék mit írni, elég ez a kettő. S most lesznek kalandok is.