2011. október 20., csütörtök

Édesanyám szülinapi tortája

Ma van édesanyám szülinapja, és pont ma is érkeztek hozzánk látogatóba (2000 km-ről), úgyhogy tegnap tortát sütöttem. Ez az első fondantos tortám, amivel meg vagyok elégedve :))
A torta Kiskukta csokitortája alapján készült, két 2 tojásos kakaós lapot sütöttem, kettévágtam őket, így lett 4 lapom. Alól és felül vaníliás-pudingos krém van (2 vaníliás puding, 6 dl tej, 5 kanál cukor, 130 g vajjal kikavarva, kevesebb vajat tettem, inkább a puding ízét szerettem volna megőrizni), középen és a fondant alatt kakaós krém (1 adag). Ha megkezdjük, teszek majd fel képet a szeletről is :)






Boldog szülinapot ANYA :)

6 megjegyzés:

Kati írta...

Hát ez csodaszép, még sosem készítettem ilyet, Isten éltesse Anyukádat.

Kiskukta írta...

Nagyon szép lett! Meg is lehetsz elégedve! Sok-sok boldog szülinapot anyukádnak!

Gál Edith írta...

Gyönyörű a torta!!!! Nagyon ügyes vagy!! Anyukádnak nagyon boldog születésnapot kivánok!

Sz. Zita írta...

Nagyon szépen köszönöm nektek :)

Csilla írta...

Boldog születésnapot Anyukádnak! A torta nagyon szép lett! :)

Sz. Zita írta...

Csilla, köszönöm szépen :)