2010. május 29., szombat

Pizza és Bagettini al mascarpone

Tegnap rám jött a sütés. Nem volt ebéd, és kenyér sem. Nem is kívántam semmit. Isti kérdezte, hogy mit eszünk, akkor ugrott be a pizza. Hirtelen arra gondoltam, megyünk és veszünk, de aztán inkább elkészítettem én. Egyenesen négy jó nagyot, mert ugye sokat vagyunk.
Most is sima kenyértészta volt az alap, belekavartam az oreganót is, így aromásabb lett. Miután megkelt, kinyújtottam, megkentem paradicsompasztával elkavart tejföllel, tettem rá sonkát, paprikát, paradicsomot, kukoricát, ananászt, sajtot. Egyszerű és finom.


Ezután jött a java. Engem ugyanúgy, mint Max-et, elvarázsolt a mascarpone-s tészta, úgyhogy mikor megláttam nála a Bagettini al mascarponet, rögtön ki akartam próbálni. Így amíg kelt a pizzatészta, bedagasztottam a mascarponesat is, és amíg sültek a pizzák, már formáltam a kis bagetteket.

Hozzávalók:
  • 700 g liszt
  • 250 g mascarpone
  • 25 g cukor
  • 25 g friss élesztő
  • 300 ml langyos tej
  • 1 kk só
  • 50 g olvasztott margarin


Lehet inkább olyan kis kiflicskék lettek :) Ezekhez a kiflikhez jó lett volna egy kicsivel több cukor, következő alkalommal teszek hozzá 100-150 g-t 25 helyett. de így is nagyon fincsi volt.


Nincsenek megjegyzések: