2010. május 4., kedd

Hagymás rostélyos


Gondolom mindenki másképp csinálja, általában disznó- vagy marhahúsból, de én most csirkecombból készítettem, mert amúgy sem szeretem a disznóhúst annyira (kivéve esetleg gyrosban), és mert csak ezt volt itthon. Nincs fagyasztónk, és a hűtőben sokat nem áll el a hús, ezért valamit kellett készíteni belőle. Hagymás rostélyost képzeltem el spirál laskával (tésztával).

Hozzávalók:
  • 4 egész csirkecomb
  • 3-4 nagy fej hagyma
  • 2 ek. liszt
  • bors
  • fokhagymapor
  • olaj
Megpucoltam a hagymát, kettévágtam és felszeleteltem. Kis olajon odatettem pirulni. Azalatt megnyúztam a csirkecombokat (nálunk senki sem szereti a bőrét), kettévágtam külön alsó-felsőre, és odatettem azt is kicsit pirulni a hagymára. Átforgattam, sóztam, borsóztam, fokhagymáztam és felöntöttem annyi vízzel amennyi ellepte.


Mikor megfőtt, besürítettem egy-két evőkanál liszttel, a mennyiség attól függ, hogy ki milyen sűrűn szereti. Főtt laskával és savanyú uborkával tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: