2010. április 28., szerda

Paradicsomszószos húsgombóc sült krumplival

Gombóc formájú fasírtot készítettem, és persze nem fogyott el mind (egyszerre mindig egy fél kiló őrölt húsból készítem). Másnap, hogy kicsit feldobjam, paradicsomszószt készítettem mellé. Köretnek pedig fűszerezett sült krumplit tálaltam. Nagyon finom lett, egyszerű és nagyszerű. A sült krumplit mindig  a sütőben készítem, négybe vágom a meghámozott krumplikat, és megszórom mindenféle zöldfűszerrel, sóval, borsóval, kis olajat öntök rá a tepsiben, és kézzel jól összekavarom. Ez a legegyszerűbb sült krumpli, de szerintem a legfinomabb is. Mivel nem vagyok nagy húsrajongó, egyikünk sem az, a krumpli mindig hamarabb elfogy :) A fasírtot őrölt húsból készítem (500 gramm), hozzáteszek két szelet vízbe áztatott és kicsavart kenyeret, egy tojást, sóval, borssal, fokhagymával, petrezselyemzölddel ízesítem. Összedolgozom, gombócokat formázok belőle és egy újnyi olajban megsütöm. A paradicsomszószt sürített paradicsomból és rántásból készítem, sóval, cukorral ízesítem.
Képen sem mutat rosszul:

Nincsenek megjegyzések: