2011. május 10., kedd

Töltött paprika sütőben sütve

Addig addig nézegettem a Knorr reklámját, amíg gondoltam, elkészítem én is. Az üzletben megnéztem a tasak hátán, hogy mi jár hozzá, őrölt hús, kukorica, paprika, sajt. Nem tudom, minek kell a por, szerintem csak fűszerek meg liszt lehet benne, meg sem vettem, ízesítettem ahogy mi szeretjük.


Hozzávalók:
  • fél kg darált hús
  • 1 konzerv kukorica
  • kis paradicsompüré
  • só, bors, fokhagyma
  • reszelt sajt
  • 5 nagy színes paprika
A darált húst egy tepsiben addig pirítjuk, amíg mindenhol megbarnul, nem marad nyers rész és kis darabokra szétesik. Hozzáadjuk a kukoricát, ízesítjük, majd egy kis paradicsompürével besűrítjük.


Mikor ez kész, megmossuk a paprikákat, félbevágjuk, kikaparjuk a magját, de a száránál egy kis rész otthagyunk, hogy a tölteléket megtartsa (már ahol sikerül).


Megtöltjük a paprikákat a töltelékkel, sajtot szórunk a tetejére, majd tepsire helyezzük és sütőben addig sütjük, amíg a sajt jól megpirul, a paprika kicsit összeesik. Rizzsel tálaljuk.

1 megjegyzés:

sedith írta...

Hahóóóóóó! Ha már nem jöttél haza, azért csak találsz két percet, hogy leírd: minden rendben!:D Nem?
Puszillak, és vigyázz magatokra!:)