2011. január 28., péntek

Díj

 
Díjat kaptam, egyszerre Katitól és Edithtől is. Nagyon kedvesek vagytok, mégis kicsit úgy érzem, nem érdemlem meg :) Nagyon megtisztelve érzem magam.
A díjjal természetesen szabályok is járnak, íme:

- Írj egy bejegyzést, amelyben közzé teszed a Liebster-blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat, és add meg a bejegyzésed elérhetőségét.
- Ezután gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedbe, és értesítsd őket egy hozzászólásban a jelölésről.
- Tehetséges kezdő blogolókat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van.

Nos itt jönnek akkor a blogok, akiknek továbbadnám a díjat:
Fogadjátok szeretettel tőlem ezt a díjat :)


7 megjegyzés:

Gál Edith írta...

Zita, nagyon aranyos vagy!!!
Nagyon köszönöm!!!!!! :)

Kati írta...

Kedves Zita, szerintem megérdemled, gyerek mellett még erre is jut időd.
Megvallom neked,hogy én még kezdő blogíró vagyok, most kezdem megismerni az erdélyi blogosokat, a te blogod volt az első amit megnéztem amikor én is írásra adtam a fejem, mindez abból kifolyólag, hogy az én tesóm munkatárs a tieddel, ő ajánlotta, hogy nézzem meg a tiedet mert nagyon szép. Nem is csalódtam, pont olzan a blogod amilyet én is szerettem volna, picit rusztikus, mégis modern, és főleg olyan ételek, amit a mindennapokban fogyasztunk.A tortáid pedig kész profira vallanak.

Dóri írta...

Köszönöm szépen Zita! Nagyon örülök neki! :))))

Fagyal Hajnalka írta...

Kedves Zita, nagyon szépen köszönöm:-)
Nagyon szép a blogod, és aranyos a kisfiad! :-)Az én lánykám is egyre tevékenyebb a konyhában:-)Ki tudja meddig lesz ez így? :-)
Nagyon szép hétvégét kívánok:-)

Sz. Zita írta...

Edith, Dóri, Hajnalka, nagyon szívesen :)

Kati, köszönöm szépen :) Nem is tudtam, hogy a tesóm ajánlgatja a blogomat :) De jól esik, hogy van akit inspirál is. A torták sem olyan nehezek, én is mindig féltem elkészíteni, mert frászt kapok, ha nem sikerül, de ha rászánom az időt, és nekiállok, az már félsiker. Sok sikert a főzésben és blogolásban továbbra is.

szannalina írta...

Nagyon szépen köszönöm!

Sz. Zita írta...

Nagyon szívesen, Ani :)