2011. március 9., szerda

Paradicsomos bazsalikomos tészta parmezánnal

És ezzel mindent el is mondtam :))
Nagyon finom, egyszerű ebéd.


Hozzávalók:
  • 500 g szarvacska tészta
  • 2 doboz hámozott paradicsom (8-9 paradicsommal benne)
  • 1 paprika
  • friss bazsalikomlevél
  • parmezán sajt
  • olaj
  • só, bors
A tésztát külön sós vízben megfőzzük. A paprikát felaprózzuk, egy kis olajon dínszteljük. Hozzátöltjük a 2 doboz paradicsomot levével együtt, ha egészben vannak a paradicsomok, akkor feldaraboljuk, vagy az edényben szétnyomkodjuk a fakanállal. Sózzuk, borsózzuk, majd beledobjuk a bazsalikomleveleket. Együtt főzzük még 10 percet, majd összekeverjük a megfőtt tésztával. Tálalásnál reszelt parmezán sajtot szórunk a tetejére.


2 megjegyzés:

Kati írta...

Nagyon jól néz ki, szeretem az ilyen ételeket, én inkább spagetti formájában szoktam készíteni.

Sz. Zita írta...

Köszi, Kati :)
Spagettivel is szoktam, de akkor nem ilyen egyszerűen, hanem valami hús vagy felvágott is kerül bele. Én ezt jobban szeretem :)