2010. március 13., szombat

Reggeli

Semmi különös, csak rántotta. De úgy tetszett, le kellett fényképezzem.


Igaz, hogy engem másféle érzelmek is fűznek ehhez a félkör alakú sajtos rántottához, mert először az Anna panzióban ettem ilyet Marosvásárhelyen, méghozzá a nászéjszaka utáni reggeliként. Ott sonka is volt a rántottában, és csak a tetején sajt. Így ahányszor ilyen rántottát sütök, mindig az Anna panzió jut eszembe, az ott töltött éjszaka, ez (is) volt Isti nászajándéka nekem. Jól is jött, mert az esküvő idején még szüleimnél laktunk, nem lett volna jó hazamenni nászéjszakára :)
Ezt most úgy készítettem, hogy 4 tojást összeütöttem, felvertem, beöntöttem a tepsibe. Hagytam hogy magától süljön, nem kavargattam, így "púposabb" lesz. Megfordítottam, és a sült felére sajtot raktam, az egyik félkörbe, majd a másikat ráhajtottam, és a tetejére is sajtot szórtam. Uborkával és paradicsommal a legfinomabb.
Barni alig bírta kivárni, hogy lefényképezzem....

Nincsenek megjegyzések: