2010. március 17., szerda

Briós

Azt hiszem Garffyka tésztaszobrászata senkit sem hagyott hidegen, én a spanyol brióst próbáltam ki, de csak sima fahéjas-porcukros töltelékkel. Annyi változott, hogy csak egy tojást tettem bele, mert ennyi volt itthon, és vaníliarúdam se volt, ennek a magja sem kerül bele. Meglepően puha, könnyű, finom süti lett belőle, pillanatok alatt el is fogyott (azaz másnapra maradt négy darab, amit tóparton sétálás közben elfogyasztottunk).
A receptet nem másolom be, itt megtaláljátok.

Frissen tekerve, sütés előtt:


Barnika is segített nekem, vagy két brióst és a fonott kalácsot ő serítette, kente vajjal, szórta fahéjas porcukorral, tekerte fel, aztán persze meg is ette, senkinek nem adott belőle. Ezután, újabb tojássárga híján joghurttal kentem le, hogy ne száradjon, és egy párat megszórtam mákkal, vagy szezámmaggal.


Ajánlom mindenkinek.

Nincsenek megjegyzések: