2011. február 21., hétfő

Sült csirkecomb zöldségekkel

Mostanában nem volt sok időm, főzni sem. A kisfiam beteg, négy nap láz után kiderült, hogy középfül gyulladás. Ezen kívül van most munkám, amivel időre kész kell legyen, emiatt nem is írtam ide az elmúlt másfél hétben. Ha ilyen kevés az idő, ez a recept ideális. Nincs sok gond vele, és egy óra alatt megsül a sütőben, nem beszélve arról, hogy nagyon finom :)


Hozzávalók:
  • 6 egész csirkecomb
  • só, bors, pirospaprika és bármilyen egyéb fűszer amivel ízesíteni szeretnénk a csirkét
  • sárgarépa
  • hagyma
  • krumpli
  • petrezselyemgyökér
  • sütőzacskó 
A csirkecombokat megmossuk, megnyúzzuk (nálunk senki sem eszi meg a bőrét), fűszerezzük, zacskóba tesszük és lezárjuk. Én jobban szeretem zacskóban sütni, mert hamarabb megsül, nem kell olaj hozzá, finom, omlós, puha hús lesz. Egy tepsire helyezzük, és köré tesszük a megpucolt, nagy darabokra felvágott zöldséget. Egy óra alatt puhára sütjük.
A sült zöldségek ötlete Annától van, köszönöm :)


3 megjegyzés:

Kati írta...

Gyógyulást a kisfiadnak, ezt a sült zöldséget már sok helyen láttam, azt hiszem én is kipróbálom.

Csilla írta...

Jól hangzik, azt hiszem, én is kipróbálom. :)
Viszont volna egy kérdésem, a zöldségeket csak simán beteszed a tepsibe, semmi fűszer, semmi olaj, nem kell letakarni?

Sz. Zita írta...

Kati, köszönöm, már gyógyulóban vagyunk :)

Csilla, sóztam, borsóztam, de nem tettem rá olajat. Viszont következő alkalommal kikenem olajjal a tepsit, mert egy kicsit odakapott. Nem takartam le, de le lehet alufóliával, akkor hamarabb megpuhul.